26 Ekim 2021 Salı


18 nisan  muhtemelen 2018

 

uyurken birbirimize bakamayız

çok da şey kaçırmış sayılmayız

nefesinin desibelini ölçerken

zihnim birkaç metre soldaydı


hiç hoşuma gitmedi

dokunuşunun duygularıma oluşu

kayıtsız kalamadım

yıkıldı zihnimin yokuşu


geri dönmeyeceğimi bildiğim bedenlere

kokumun sinmesine izin verdiğim

çok yakından bakmak istemedim


bir bebekmişim gibi 

giydirdin pijamalarımı

ama giydirdiğin gibi

bildin çıkarmasını


beni bırak, benim kalasım yok

gelesim de yoktu, gidesim de yok

ellerin kayıp gitsin tenimden


beni bırak, unuttum

üşüdüm ve titredim

dişlerimi sıktım

parmaklarımı şıklattım

bir büyü yapabilmeyi denedim

bütün resimlerin canlanmasını

bir kargaşa yaşanmasını 

seninle sırt sırta 

kaçışımızı


beni bırak, yaralandım

kasıklarımdan

zaten hastaydım

aklımdan

hiçbir önemi yok

evine git ve uyu


şiirlerimin başlığı yok ve

sana söylemem gereken

çok önemli bir şey var

bana bir daha bakma

kaçasım geliyor

beni bir daha sevmeye kalkma

kaçarım


çok güzel kokuyorsun

ama ses çıkararak uyuyorsun

siktir git ve uyu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  göğsümdeki bu dingin ağrıyı nasıl tarif ederim bilmem. göz bebeklerimin sana bakınca aldığı maksimal büyüklüğü ölçemem. defalarca kez sonu...