16 Mart 2024 Cumartesi

 









göğsümdeki bu dingin ağrıyı nasıl tarif ederim bilmem.

göz bebeklerimin sana bakınca aldığı maksimal büyüklüğü ölçemem.

defalarca kez sonuna geldiğim bir öyküsün sanki sen.

ben de bunu diyorum işte,

bu kasvetli var oluştan, karanlıkta durmadan parlayan minik ışıklardan bahsediyorum.

bulunca bir gün sönmemesini ümit ederek izlerim güzelliğini, 

her baktığımda içim titrer, kanatsız bir kelebek olur kalbim.

birdenbire hayatı hafife alamayacak kadar çok severim.

sendeki heyecan ve çabanın kölesiyim.

sende olup bende olmayan bir şeyleri cebe indirmeye niyetliyim.


beni şimdi böyle sessizce senin hakkında düşündüren ne?

bulana kadar dönemem arkamı, duyamam edilen lafları ve kapatamam göz kapaklarımı.

saçtığın ışık gözlerimi yaksa da cayır cayır, çekemem senden bakışlarımı.

aşk böylesine hesapsız bir şey mi?

nasıl düştüm o derin kuyuya?

ben yüzme bilmem ki.

kuyunun dibinde zaten suretin.

dibe batmam gerek görmek için.

bildiğim en iyi şeydir, aşağı süzülmek,

gittiğin yere kadar, peşinden gelmek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  göğsümdeki bu dingin ağrıyı nasıl tarif ederim bilmem. göz bebeklerimin sana bakınca aldığı maksimal büyüklüğü ölçemem. defalarca kez sonu...