4 Mart 2024 Pazartesi





"Gitsem benimle gelmeyeceksin,

 Kalsam benimle kalmayacaksın,

 Ne beni yaşamaya yüreğin var,

 Ne de beni öpmeden gidebilmeye..

 Senin cehennemin korkak kalbin olacak."


 Beni hiçbir zaman istediğim gibi sevmeyeceksin.

 Bu bende kabul göreli çok oldu.

 Senin derdin kendinle.

 Yıllar sonra bir şey hatırlatırsa beni sana,

 Yitirilmiş bir hatıraya bakar gibi gülümsersin belki ona.


 Aşk mutlu sonlara sahip değil,

 Mutlu olunca da tutkulu değil,

 Bu bende kabul göreli çok oldu.

 Ulaşılamayacak olanın güzelliği belki esir alan şey.

 Yollarımızın bir daha hiç kesişmeme ihtimali,


 Sonsuza dek kaybetmek seni.

 Uzansam da ulaşamamak düşüncesi...

 Bir göz kırpışla yok olacak illüzyonun beni dört yanımdan sersemletmesi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  göğsümdeki bu dingin ağrıyı nasıl tarif ederim bilmem. göz bebeklerimin sana bakınca aldığı maksimal büyüklüğü ölçemem. defalarca kez sonu...